The White Star Division - Wisła Kraków


Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Wisła Kraków > Wisła Kraków - piłka nożna
Nazwa użytkownika
Hasło


Wisła Kraków - piłka nożna Tutaj możesz spokojnie i rzeczowo porozmawiać o wszystkich tematach związanych z "Białą Gwiazdą". Pokój z założenia zawierać ma tematy dotyczące drużyny.

Reklama
Zakłady na Wisłę? Legalni bukmacherzy w Polsce - ranking i recenzje
Odpowiedź
 
Narzędzia tematu Tryby wyświetlania
Wehrmacht
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 09.2009
Skąd: Katowice

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15451
Stary 31.12.2018, 11:31
Tak patrzac na to gdzie to zmierza w sumie chcialbym sie zapytac czy ktos sie zastanawia co dalej? Niezaleznie czy IV liga, czy na co mam teraz najwieksza nadzieje, Pan Kwiecien lub ktokolwiek inny wiarygodny uratuje nam dupe. Co potem? Problemy jak bylby tak beda. Gadanie, ze to on ma oczyscic Wisle z patologii.... niby jak sie pytam? Co zrobi? Zakaze im wchodzic na stadion? Rozwieszac flag? Czlowiek, ktory ma swoj biznes tutaj, a nie na koncu swiata i raczej nie usmiecha mu sie w ogole zadawac z tego typu ludzmi?
A przeciez jesli nic nie zostanie zrobione, to tylko kwestia czasu kiedy znow znajdziemy sie w tej sytuacji. Pytam, bo z tego co widze jakies 90% osob tutaj sie wypowiadajacych widzi co sie dzieje i czyja to jest wina, ale od samego pisania gadania to raczej sytuacja sie nie poprawi. Wiec powtarzam co dalej? Co trzeba zrobic?
Odpowiedz cytując
Snow
Ave Wisła!
 
 
Od: 09.2003
Skąd: Dziki Zachód

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15452
Stary 31.12.2018, 11:31
AszDziennik też już przekupiony przez TS, WSH oraz SKWK.
https://aszdziennik.pl/125189,sensac...o-wisly-krakow



Prawda Filipski?
Odpowiedz cytując
Valencia
Member
 
Od: 12.2018
Skąd: SKAWINA

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15453
Stary 31.12.2018, 11:38
Snow napisał(a):
AszDziennik też już przekupiony przez TS, WSH oraz SKWK.
https://aszdziennik.pl/125189,sensac...o-wisly-krakow
@Snow, serio opierasz swoją wiedze na jakiś memach ? Jest to nośny temat i cały internet o tym piszę a oficjalnie nikt nie zajął stanowiska. Czekam na komunikaty oficjalne. To że ktoś wkleił grafikę na twita że Łączy się z Panem Ly i jego rodziną nie jest dla mnei wystarczająca.

Żeby była jasność nie stoję po żadnej ze stron.
Odpowiedz cytując
szczepans21
Senior Member
 
Od: 05.2007

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15454
Stary 31.12.2018, 11:39
https://twitter.com/BorekMati/status...68810401021953

Całe TS to jedno siedlisko zła. Nie ma już nawet LMM litości..wpuśił lisa do kurnika a potem udawał że go nie ma.
PMS to prostu zwykły pionek, mam nadzieje że pójdzie siedzieć.
Odpowiedz cytując
Marcinnno
Senior Member
 
Od: 10.2007

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15455
Stary 31.12.2018, 11:40
Dla mnie to wszystko co się dzieje to jest chore. Zajebiście jest to przykre. Zaczynałem chodzić na Wisłę od 2000 roku. Pamiętam przede wszystkim sukcesy, pełen stadion, zajebistą grę i doping. Przykre jest to, że o Wiśle się mówi, tak jak się mówi. Nie jest mi smutno, że nasza drużyna jest na 8, czy 9 miejscu. Najbardziej dołujące jest to w jakim miejscu znalazł się nasz ukochany klub. Ludzie, którzy deklarowali wielką miłość, nazywając się Wiślakami rozkradli i przede wszystkim schańbili Wisłę! Robią na niej swoje czarne i ciemne interesy. Niestety TS okazał się wielką pomyłką zarządzaną przez bandziorów! Pani prezes bardziej zależało na tym, żeby napchać się kasy i zrobić magazyn R22, żeby mąż mógł jej podrukować i zarobić kasę ! To co się dzieje to jest kryminał ! Napierdzielaliście na Jadczaka, Bednarza i wyszło teraz kto ma rację i kto jaki jest. Wszystko to co Jadczak pisał okazuje się, że jest prawdą. Stare władze typu: Mięta, Czerwiński i inni udają kretynów, albo muszą milczeć. Człowiek codziennie przegląda te informacje i zwariować może. Raz Cupiał sprzedał klub oszustowi i wydawało się, że nigdy nie dojdzie do podobnej sytuacji, a teraz mamy powtórkę z rozrywki! WSTYD
Odpowiedz cytując
kowalkowskij
Member
 
 
Od: 05.2012

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15456
Stary 31.12.2018, 11:41
Snow napisał(a):Wyświetl post
AszDziennik też już przekupiony przez TS, WSH oraz SKWK.
https://aszdziennik.pl/125189,sensac...o-wisly-krakow
Hahahaha, dobre.
Tylko wspólnie można coś zbudować. Wisła Kraków - Lechia Gdańsk - Śląsk Wrocław
Odpowiedz cytując
armani199
Senior Member
 
Od: 08.2007

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15457
Stary 31.12.2018, 11:42
Rano 2 stycznia 2019 do lokali klubowych jak i do mieszkań tych oszustów powinno wkroczyć CBŚ aby zabezpieczyć dokumenty które ta banda złodziei jeszcze nie zniszczyła . Mam nadzieję że uda się choć część tych przestępców za ich działania na niekorzyśc klubu oraz za zwykłe złodziejstwo posadzic do pierdla. Do klubu miasto powinno wprowadzić natychmiast zarząd komisaryczny. Powołać należy nowy podmiot piłkarski z nowym statutem i mechanizmami skutecznie zabezpieczającym klub przed łapami bandytów (i tych pospolitych kibolskich jak i tych w białych kołnierzykach). Nikt z dotychczasowych członków zarządu SA czy TS nie powinien mieć nawet prawa zbliżania się do pomieszczeń klubu! To samo dotyczyć powinno członków Rad Nadzorczych ( jak oni nadzorowali ten Zarząd i klub skoro pod ich nadzorem popełniono tyle błedów i dokonywano tyle machlojek jak i pospolitych przestępstw). Owszem, niech będzie nawet i 4 liga - prawdziwi kibice i to przezyją -, ale tylko działaniami radykalnymi możemy oczyścić wreszcie naszą Wisłe z tego szamba które ją przez lata zalewało od wewnątrz i doprowadziło do takiego upadku którego właśnie jesteśmy świadkami.
Odpowiedz cytując
Jaroo1
Senior Member
 
 
Od: 03.2009

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15458
Stary 31.12.2018, 11:42
Cytat:
A ja myślę, że to po prostu cena za uwiarygodnienie całej tej historii. 30 minut z Majchrowskim, szybka kawa z Błaszczykowskim, kilka fot. Cóż to za wysiłek? Trzeba to było zrobić dla gawiedzi, to zrobili. A, że Azjata się w tej roli czuł niewdzięcznie to inna kwestia. Najbardziej kłopotliwe były te foty, to sobie zabrał parasol.

Innymi słowy, zrobione to było dokładnie po to, żebyśmy się teraz zastanawiali po co to było zrobione
Ale kto i co miał tutaj do stracenia? Te no name, ludzie, którzy są znani z czego? Z tego, że żyją? Czyli Pietrowski, Ly i Hartling? Dla Pietrowskiego przejęcie Wisły to był wyczyn życia, przygoda życia, poważne interesy, w końcu! W końcu chłop zaistniał - mówię to serio. Do tego rozmowy z Kubą. Chciał, starał się ale się nie udało. Moze dzięki temu rozgłosowi na prawdę teraz dorwie się gdzieś do jakiegoś stołka? No i zna się z Kubą i tego juz mu nikt nie zabierze. I tu nie żartuję, na prawdę to co zrobił w ostatnim miesiącu to jego największe osiagnięcie w karierze.
Vanna, to jest bez kitu ten sam co w Genoi coś pajacował? No to jeśli tak to dlaczego nie może popajacować w Krakowie? Znowu chciał dobrze ale się nie udało i tyle. To, że mordę gdzies tam pokazał, no trudno ale dzięki temu wiadomo, że jest poważnym gościem, ma kasę, spotyka się z prezydentem dużego miasta. Ot ważna figura.
A ten Hartling to taki najmniej ważny z tej trójki ale też tylko zyskał. No bo co ma stracić? Biznesy, których nie ma? Czy tą budkę z cygarami z sąsiedztwa?

Tu są generalnie wszyscy wygrani tylko nie Wisła. Tamtym pasuje mimo wszystko, ze mają rozgłos. Anonimowi ludzie stali się znani. Udają bogaczy. A na koniec moga powiedzieć, że chcieli dobrze ale TS czy S.A przeszkodzili. TS znowu pasuje bo mogą powiedzieć, że ta trójka to nieudacznicy bez grosza (i też nie skłamią po tych wszystkich nie-przelewach, nowych jorkach i chorobach. I gitara gra. Tylko my jak w dupie byliśmy tak jesteśmy. Tzn jesteśmy jeszcze bardziej bo jutro nowy rok i trzeba się spodziewać, z nasi piłkarze zaczną szukac nowych klubów. Także my stoimy w miejscu a czas leci więc się cofamy tak na prawdę. Zaraz stracimy jedyne dobro, które nam zostało czyli piłkarzy, nie dosć, ze tworzyli teraz zgraną ekipę, to jeszcze coś kosztowali/mieli chociaż z nami kontrakty - teraz jak odejdą a nawet by była kasa to trzeba szukać nowych i im płacić od nowa (marże agenci, niespełnione transfery itd).
Także jeszcze chwila tego cyrku i gramy juniorami. Nie pozostaje nam nic innego jak IV liga albo jeszcze może jest czas na uzyskanie licencji ale z dnia na dzień przeciez te długi rosną i sytuacja staje się bardziej niekorzystna.
młode pokolenie - stare przekonania
Odpowiedz cytując
Wehrmacht
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 09.2009
Skąd: Katowice

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15459
Stary 31.12.2018, 11:45
Jaroo1 napisał(a):Wyświetl post
Generalnie jesteśmy między mlotem i kowadłem, WSH złe, SKWK złe, Kambodżański król zły, Kwiecień czy ktokolwiek inny przejmuje klub - tez w sumie źle bo startujemy z długiem,
Ludzie co Wy z ta IV liga? Co wam sie wydaje, ze start od 0 w IV lidze to pstryk i jestesmy z powrotem w Ekstraklasie? Za darmo? WTF. Kto da glowe, ze 4 lata z rzedu bedziemy awansowac do Ekstrklasy, a nie 6? Mysle, ze wrecz kazdy da glowe, ze zajmie to nam wiecej niz sezon po sezonie. I co, IV, III, II i I lige machniemy za darmo? Bez kosztow zadnych? Co to za roznica miec dlugi zalozmy w blizszej perspektywie 30mln zl czy wydac te 30mln zlotych, jak nie wiecej, by do Ekstraklasy wrocic?

Ku#@% ogarnijcie sie. Trzeba ratowac co sie da i poki sie da. Na teraz mamy 12mln do zaplaty, ale mamy wszystko, pilkarzy, dobra pozycje w lidze i mimo, ze bardzo zla, to medialnosc najwiekszą od czasow Legii w LM. Jak zlecimy do IV ligi to po dniu, dwoch pseudo szoku w mediach nikt o nas nie bedzie pamietal. Przypadek GKSu Katowice, oczywiscie nieporownywalny do Wisly jesli chodzi o sile klubu, ale kibicow jakichs tam maja, kasy od miasta pelno maja i gdzie sa? Ile juz lat majacza o awansie, wymyslaja debilne haselka typu "Ekstraklasa albo smierc", gdzie zgodnie z tym powinni zbiorowe samobojstwo popelnic juz jakies 5 lat z rzedu.
Wszyscy zaczynacie powoli nawijac o tej IV lidze jak o jakiejs Ziemi Obiecanej, gdzie jak od mrugniecia okiem znikna wszystkie problemy. A nie zniknie nic! Gangusy jak byly tak beda, kasy jak nie ma tak nie bedzie, ale nie bedzie tez pilkarzy, zainteresowania i zadnych pozytywow na horyzoncie przez co najmniej 5 lat. O takich kwestiach jak polowa pokolenia dzieci, ktore zacznie sie interesowac pilka nozna w tych latach jak spojrzy ktory klub w Krakowie o cos gra..... to nawet nie chce mi sie wspominac.

Nie mozemy upasc i isc droga nowych klubow, ktorych historia liczy okolo 10 lat i sie potem oszukiwac, ze tez jestesmy Lechem Poznan, Widzewem Lodz, Polonia Warszawa, GKS Katowice, ŁKSem i cala reszta tych sztucznych tworow. Musimy ratowac co sie da teraz.

PS. Zapomnialem dodac o moralnym dnie takiego rozwiazania gdzie wypinamy sie na WSZYSTKIE osoby, ktore dla Wisly pracowaly, albo jej pomogly i teraz beda mogly sobie na to pogwizdac.
Ostatnio edytowane przez Wehrmacht : 31.12.2018 o godz. 11:55.
Odpowiedz cytując
Snow
Ave Wisła!
 
 
Od: 09.2003
Skąd: Dziki Zachód

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15460
Stary 31.12.2018, 11:45
Nie opieram wiedzy o żadnych memach. Cisne tylko wtego durnia, który tutaj jest przez niektórych uważany za jakikolwiek autorytet w tej sprawie, a jest podstawionym cynglem.
Odpowiedz cytując
PanPlamka
Senior Member
 
Od: 06.2009
Skąd: London

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15461
Stary 31.12.2018, 11:51
Tak sié zastanawiam czy ta cala Vanna to nie jest taka usluga. Te ostrzezenia nadzoru finansowego, niezwykle popularne egzotyczne imie (w dodatku unisex) - rozne firemki - to brzmi jak osoba, ktorej nikt nie powinien moc namierzyc.

Taki sportowy/biznesowy Winston Wolfe.

https://www.youtube.com/watch?v=dTkg6wq6ma4
Ostatnio edytowane przez PanPlamka : 31.12.2018 o godz. 11:55.
Odpowiedz cytując
Valencia
Member
 
Od: 12.2018
Skąd: SKAWINA

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15462
Stary 31.12.2018, 11:55
Snow napisał(a):Wyświetl post
Nie opieram wiedzy o żadnych memach. Cisne tylko wtego durnia, który tutaj jest przez niektórych uważany za jakikolwiek autorytet w tej sprawie, a jest podstawionym cynglem.
Swoje prywatne sprawy i niechęci do niego przekazuj mu na PW a nie na publicznym forum. Jak nie chcesz nie czytaj tego. Przecież to nie on rozwalił ten klub tylko WSH. Jeśłi pisze bzdury co to zmienia, kompletnie nic.
Odpowiedz cytując
Coglin
Senior Member
 
 
Od: 11.2002
Skąd: mam wiedzieć ;D

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15463
Stary 31.12.2018, 11:57
Snow napisał(a):Wyświetl post
Nie opieram wiedzy o żadnych memach. Cisne tylko wtego durnia, który tutaj jest przez niektórych uważany za jakikolwiek autorytet w tej sprawie, a jest podstawionym cynglem.
Takich niestety jest tutaj więcej.
Wisła Kraków
Odpowiedz cytując
Jam55
Senior Member
 
Od: 01.2016
Skąd: NYC

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15464
Stary 31.12.2018, 12:13
To chyba wygląda na transakcje:
Kupię klub z gruntami wartymi 100 mln za 12 mln. To jest tak głupie że w tej sytuacji z tym gangiem Olsena musi być prawdziwe.
Odpowiedz cytując
filipski
Member
 
 
Od: 06.2010
Skąd: Kraków/Bruksela

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15465
Stary 31.12.2018, 12:15
Snow napisał(a):Wyświetl post
Nie opieram wiedzy o żadnych memach. Cisne tylko wtego durnia, który tutaj jest przez niektórych uważany za jakikolwiek autorytet w tej sprawie, a jest podstawionym cynglem.
Ciśnij, Snow, ciśnij. Ulżyj sobie. W zaistniałej sytuacji to najlepsze wyjście. Zatem, jak mawiają Anglicy: "no offense taken". Prawdą jest, że na kimś frustrację musicie wywalić, a ja się sam podkładam.

Dlatego droga wolna. Są tutaj ludzie, którzy są ciekawi tego, co mam do przekazania - z nimi mogę się kontaktować inaczej. Reszcie chyba oszczędzę ryzyka przegrzania zwojów, zwłaszcza, że dziś Sylwester. Od 2010 nie pisałem, bo nie miałem nic do powiedzenia. Tym się różnię, od większości na tym forum.

Cytując klasyka:
" Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą, nie obchodzą mnie
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany?
Ściana i tak zawsze swoje wie."
Odpowiedz cytując
kowalkowskij
Member
 
 
Od: 05.2012

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15466
Stary 31.12.2018, 12:17
filipski napisał(a):Wyświetl post
Ciśnij, Snow, ciśnij. Ulżyj sobie. W zaistniałej sytuacji to najlepsze wyjście. Zatem, jak mawiają Anglicy: "no offense taken". Prawdą jest, że na kimś frustrację musicie wywalić, a ja się sam podkładam.

Dlatego droga wolna. Są tutaj ludzie, którzy są ciekawi tego, co mam do przekazania - z nimi mogę się kontaktować inaczej. Reszcie chyba oszczędzę ryzyka przegrzania zwojów, zwłaszcza, że dziś Sylwester. Od 2010 nie pisałem, bo nie miałem nic do powiedzenia. Tym się różnię, od większości na tym forum.

Cytując klasyka:
" Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą, nie obchodzą mnie
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany?
Ściana i tak zawsze swoje wie."
Jak będziesz tylko na PW pisał. to również poproszę kopię.
Tylko wspólnie można coś zbudować. Wisła Kraków - Lechia Gdańsk - Śląsk Wrocław
Odpowiedz cytując
sepot
Member
 
Od: 06.2003
Skąd: Kraków NH

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15467
Stary 31.12.2018, 12:19
Czy są na tym forum osoby które dostają PW od filipskiego?
Więc dlatego z punktu mając na uwadzę iż ogólna krytyka może być,tak musimy zrobić żeby tej krytyki nie było,tylko aplauz i zaakceptowanie... (Rejs)
Odpowiedz cytując
Wisła V
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 07.2009
Skąd: Stara Krowodrza

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15468
Stary 31.12.2018, 12:20
@filipski może będzie to z mojej strony naiwne, ale kieruję się nadzieją lepszego jutra dla Wisły oraz przekonaniem że ta farsa się już skończy bo człowiek nie może normalnie funkcjonować od okolo 2 tygodni tylko szuka to co nowych newsów, więc zapytam czy wiesz może coś w sprawie rzekomej choroby Pana Ly i w kwestii przejęcia może być priv
Powód: ot tak
Ostatnio edytowane przez Wisła V : 31.12.2018 o godz. 12:20.
Odpowiedz cytując
Stelio
Senior Member
 
 
Od: 09.2013
Skąd: Kraków

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15469
Stary 31.12.2018, 12:22
ja również poproszę o priv @filipski, już mam dośc odmniemywania wszystkiego, nawet jeśli to jest naiwne myślenie i życie nadziejami...
Odpowiedz cytując
Wehrmacht
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 09.2009
Skąd: Katowice

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15470
Stary 31.12.2018, 12:24
filipski napisał(a):Wyświetl post
Ciśnij, Snow, ciśnij. Ulżyj sobie. W zaistniałej sytuacji to najlepsze wyjście. Zatem, jak mawiają Anglicy: "no offense taken". Prawdą jest, że na kimś frustrację musicie wywalić, a ja się sam podkładam.

Dlatego droga wolna. Są tutaj ludzie, którzy są ciekawi tego, co mam do przekazania - z nimi mogę się kontaktować inaczej. Reszcie chyba oszczędzę ryzyka przegrzania zwojów, zwłaszcza, że dziś Sylwester. Od 2010 nie pisałem, bo nie miałem nic do powiedzenia. Tym się różnię, od większości na tym forum.

Cytując klasyka:
" Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą, nie obchodzą mnie
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany?
Ściana i tak zawsze swoje wie."
Tez jestem ciekaw co masz do powiedzenia, ale inna kwestia jest czy biore to za informacje wiarygodne. I to juz nie przez samo to co piszesz, ale przez zachowanie tych"inwestorow". Chocby nie wiem jakie teorie tworzyc, to FAKTU, ze oni sie zwyczajnie i doszczetnie kompromituja swoimi zachowaniami nie da sie podwazyc. No chyba, ze mi ktos zaraz udowodni, ze to popelnione wczorajsze "oswiadczenie" to sam Misiek z aresztu wypuscil, by nakrecic beke z inwestorow. Ale co, on tez wymyslil info o podrozy do New York i katarze? Nawet jesli to wszystko jestem elementem tej gry, o ktorej mowiles - na przeczekanie i na rozegranie tego co sie dzieje pomiedzy TS a SA teraz, to sposob w jaki to robia rowniez ich doszczetnie kompromituje. Ja nie chce miec takich wlascicieli naprawde. Oni na dzien wczorajszy sa bardziej osmieszeni w Polsce niz był Krol po spuszczeniu Polonii. Nawet jesli za 20min bedzie info o 150mln na koncie Wilsy bede czul niesmak i strach przed tym co dopiero moze nadejsc.

Co oczywiscie, co nie raz juz podkreslalem tutaj, nie przeslania mi tego kto za to wszystko jest odpowiedzialny i kogo nalezy zelazem wypalic z Wisly.
Odpowiedz cytując
Levis88
Senior Member
 
Od: 02.2015

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15471
Stary 31.12.2018, 12:26
@filipski jaki priv, pisz otwarcie na forum jeśli taki pewny jesteś tematu. Tyle miało się wyjaśnić, przelew to nie problem itp. Chyba coś twoja teoria przestaje się spinać.
Odpowiedz cytując
PanPlamka
Senior Member
 
Od: 06.2009
Skąd: London

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15472
Stary 31.12.2018, 12:26
Pietrowski odbiera jeszcze telefon?
Odpowiedz cytując
CrazyBoy96
Senior Member
 
Od: 03.2017

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15473
Stary 31.12.2018, 12:28
Majchrowski zwołuje konferencję, na której oświadcza, że szuka kupca który kupi jego udziały w cracovii, aby mógł kupić Wisłę Kraków SA.. Wisła Kraków uratowana.

To był piękny sen, czy raczej jeszcze większe pogrążenie ?
Odpowiedz cytując
Gercu
Senior Member
 
Od: 10.2006
Skąd: Kraków - Podgórze

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15474
Stary 31.12.2018, 12:29
@filipski napisz proszę, dlaczego wciąż nie ma przelewu. Bo jego brak kłóci się trochę z twoją narracją, którą uskuteczniałeś do tej pory.
Odpowiedz cytując
VanBasten
Senior Member
 
 
Od: 06.2010

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15475
Stary 31.12.2018, 12:29
Koniec , po zamiatane , nie ma już nic . Jeszcze się tliła we mnie jakaś nadzieja , irracjonalna ale jednak . Dzisiaj umarła już definitywnie . Jakby coś z tego miał wyjść to sławny przelew bezwzględnie musiałby już dotrzeć . Nie dotarł i to oznacza koniec .
Teraz czas nie na plan B tylko na pogrzeb . Nie wierzę , że teraz w ekspresowym tempie znajdzie się kolejny zbawiciel . Jeśli nie uratuje nas miasto , a moim zdaniem tego nie zrobi to nie ma nadziej . Nie wierzę , że Kwiecień coś pomoże skoro nie byli w stanie tego udźwignąć w czwórkę . No chyba , że Kwiecień współpracuje z kumatymi i cała ta szopka z nowym inwestorem była potrzebna żeby wyczyścić klub z pewnych papierów które wejście krakowskich biznesmenów blokowały . Nie wiem już głupi jestem i mam serdecznie dość .
Odpowiedz cytując
Kryst
Junior Member
 
Od: 12.2018

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15476
Stary 31.12.2018, 12:29
Przecież filipski to taki Hartling/Pietrowski/Ly tego forum. Jeden wielki farmazon, a ludzie wciąż myślą, że on naprawdę coś wie. Niesamowite jaka w was jest naiwność.
Odpowiedz cytując
BADO
Junior Member
 
Od: 07.2006

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15477
Stary 31.12.2018, 12:33. Logika
lucker napisał(a):Wyświetl post
W tej całej transakcji nie ma logiki. Chociaż momentami mogło się wydawać, że ma to ręce i nogi. Jeśli to był wałek, to czemu Piotrowski tak chętnie udzielał wywiadów? Po co była ta cała szopka z odwiedzinami prezydenta w sobotę? Spotkania z piłkarzami, sztabem, zapowiedź obozu w Turcji?
A jeśli chcieli uczciwie kupić, to po co ta zabawa z udawaniem, że będzie kasa na czas, potem, że będzie potwierdzenie przelewu, jak nie dziś to jutro, a najpóźniej w Sylwestra? Po co ta kpina na całą Polskę z tym newsem, że Ly zachorował w samolocie ...
A wystarczyło zrobić konferencję, powiedzieć mamy plany, ale obecne środowisko blokuje nam możliwość przejęcia klubu. Nie wnikając w szczegóły skoro są jakieś zapisy w umowie. A tak, wyszedł cyrk, który teoretycznie dziś się kończy, bo już wiemy, że nie będzie nowych właścicieli. A praktycznie czeka nas drugi sezon: ponowne przejęcie spółki przez TS. Ciekawe jakie to teraz cuda na kiju będą się dziać. Może zaraz się okaże, że umowa jest tak skonstruowana, że wcale nie jest to takie oczywiste?
Mimo wszystko jest logika .Pomyśl , że nie chodzi o drobniaki , ale o kilkanaście baniek euro. To jest się za co bawić w inwestorów.
Odpowiedz cytując
DeadOrAlive
Senior Member
 
Od: 03.2007
Skąd: PCIM

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15478
Stary 31.12.2018, 12:38
Pisałem jeszcze przed przejęciem, że to lipa szyta grubymi nićmi. Ten zabieg miał tylko pozwolić na odłożenie w czasie złożenia wniosków o rozwiązanie kontraktów i wyczyszczenie wszystkiego, co mogłoby obciążyć poprzedni zarząd.

Wcale nie tryumfuję, wręcz przeciwnie, chciałbym się mylić.

To przykre, co się wydarzyło.

SKWK i TS nie mają nawet zerowej wiarygodności obecnie.
Po co iść na łatwiznę, warto czasem złapać bliznę od życia..

We were the Kings and Queens of promise... !
Odpowiedz cytując
heoij
Senior Member
 
Od: 12.2009

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15479
Stary 31.12.2018, 12:39
Kryst napisał(a):Wyświetl post
Przecież filipski to taki Hartling/Pietrowski/Ly tego forum. Jeden wielki farmazon, a ludzie wciąż myślą, że on naprawdę coś wie. Niesamowite jaka w was jest naiwność.
Dziwisz się? Tyle ludzi dało się nabrać w Amber Gold, przed którym ostrzegał KNF, a ludzie dalej wpłacali swoje pieniądze...
Odpowiedz cytując
Jaroo1
Senior Member
 
 
Od: 03.2009

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#15480
Stary 31.12.2018, 12:50
Można sobie mówić, że taki filipski to nasz Bóg, który chce dobrze i wszystko wie, no i się podzieli tym. I to wszystko dla dobra Wisły. I ktoś powie, że co komu takie wpisy czy ten człowiek przeszkadza? Wie to pisze i tyle.
No tak, tylko jakby sie zastanowić to dezinformacja jest taka, że on sam nawet, w pojedynkę, przez to forum i może jakimiś innymi źródłami może piękną krecią robote robić dla Vanny, TS czy WSH.
Forum nie forum, zamieszanie jest takie, że tutaj nikt nic nie wie. Opinia publiczna jest tak wydymana, dziennikarze sa imbecylami, którzy jednego dnia pisza, ze z wiarygodnych źródeł wiedza, że jest przelew a za dwa dni pisze, że przelewu jednak nie będzie i trzeba info o Wiśle w 5 źródłach potwierdzać.
Wstyd i żenada za to wasze sianie fermentu i rozpierdalanie Wisły. Kradnijcie dalej ile możecie.

A Ty gościu, filipski jak się tutaj 8 lat nie wypowiadałeś, i nagle wskoczyłeś do tematu, też nie od razu tylko nagle teraz. Bronisz typów, którzy się ośmieszają i próbujesz tutaj komuś wmówić, że no namey bez grosza będą zbawieniem Wisły? Żenada. Jesteś tak samo wiarygodny jak Vanna, jego przelew, jego lot do NY i jego choroba oraz jego towarzysze Pietrowski i Hartling. Także nie strugaj tutaj kumatego bo albo chuja wiesz albo specjalnie coś kręcisz.

PS. W Wiśle od dawna toczy się gra. Wiadomo, ze jakieś tam przecieki są, te wszystkie zbymaki czy inne janki albo teraz filipski coś wiedzą. Ale to jest gdzieś usłyszane albo jest to info, nieaktualne bo w Wiśle idą takie machloje, że nikt za tym nie nadąża, tym bardziej tacy informatorzy. Ile to już było przez ostatnie lata goracych info, wszystko z pewnego źródła, już papiery widzieli podpisane, już wszystko wiedzieli. I później gówno wychodziło. Bo w Wiśle idzie gruba ekipa, na grubą kasę i dopóki nie ma dillu to wszystko się może zmienić w sekundę. Amatorzy rzadza Wisłą i liczy się hajs ich a nie klub. Dlatego moim zdaniem tak to wygląda. I z tego względu już rzygam tymi zajebistymi informatorami tak w sumie w dupie byli i gówno widzieli, tak samo jak ja i też mogę zostać takim kumatym i wielce poinformowanym bo co mi zalezy pisac jak oni głupoty, pół prawdy, coś co mogę wyczytać, później swojej teorii dołożyć... Żenada żeby być takimi ludźmi pojebanymi. Albo macie info pewne i je dajecie albo skończcie z siebie robić celebrytów bo .......icie tak na prawdę 3 po 3 i 90% tej waszej gadki się nie sprawdza.
Ostatnio edytowane przez Jaroo1 : 31.12.2018 o godz. 12:56.
młode pokolenie - stare przekonania
Odpowiedz cytując

Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Wisła Kraków > Wisła Kraków - piłka nożna

Odpowiedź
Narzędzia tematu
Tryby wyświetlania

Zasady wysyłania postów
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
MordkiWłączony
[IMG] code is Włączony
HTML code is Wyłączone

Skok do forum



Wszystkie daty podane są w GMT +1. Aktualna godzina to 05:30.