The White Star Division - Wisła Kraków


Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Wisła Kraków > Wisła Kraków - piłka nożna
Nazwa użytkownika
Hasło


Wisła Kraków - piłka nożna Tutaj możesz spokojnie i rzeczowo porozmawiać o wszystkich tematach związanych z "Białą Gwiazdą". Pokój z założenia zawierać ma tematy dotyczące drużyny.

Reklama
Zakłady na Wisłę? Legalni bukmacherzy w Polsce - ranking i recenzje. Sprawdź też STS kod promocyjny.
Odpowiedź
 
Narzędzia tematu Tryby wyświetlania
was
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 03.2006

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#691
Stary 27.05.2010, 00:29
d napisał(a):Wyświetl post
To lepiej sprawdź, w jakich koszulkach OL gra od września.

Anglia - oczywisty angolski wątek patriotyczny, nie oddali Nike pola niezależnie od kasy.

Oj oddali oddali. Dla uściślenia- od paru ładnych lat firma Nike jest właścicielem marki Umbro
Odpowiedz cytując
patryk95
Junior Member
 
 
Od: 11.2009

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#692
Stary 27.05.2010, 00:48

Wzór Realu Madryt
Jeżeli tak to ma wyglądać to całkiem nieźle
Odpowiedz cytując
QBAS
Senior Member
 
 
Od: 11.2002

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#693
Stary 27.05.2010, 00:50
Gazeta Wybiórcza napisał(a):
Ekstraklasa. Wisła będzie miała stroje jak Real

Wisła Kraków w najbliższym sezonie będzie występowała w strojach Adidasa - identycznych w jakich gra wicemistrz Hiszpanii Real Madryt. Dotychczasowy sponsor techniczny "Białej Gwiazdy" - firma Umbro chciała przedłużyć kontrakt, jednak ostatecznie nie doszło do porozumienia.

Niemiecki producent sprzętu sportowego będzie dostarczał stroje Wiśle przez minimum najbliższe dwa lata. W sezonie 2010/11 wicemistrz Polski będzie miał do dyspozycji trykoty wzorowane na tych, w jakich na co dzień występują "Królewscy". Dopiero od kolejnego sezonu Wisła otrzyma unikalny wzór stroju, dedykowany dla "Białej Gwiazdy".

Rozmowy z Adidasem trwały od dobrych paru miesięcy i ostatecznie doszło do podpisania umowy. Pomógł w tym brak porozumienia z Umbro, które wciąż chciało ubierać krakowską drużynę.

Adidas ma zapewnić sprzęt najwyższej jakości. Ubierać ma nie tylko pierwszy zespół Wisły, ale także rezerwy grające w niższych ligach. Koszulki podobnie jak w poprzednich sezonach mają być jednolite - czerwone, niebieskie i białe.
Tako pisze prasa
Odpowiedz cytując
d
Senior Member
 
Od: 12.2004
Skąd: Kraków

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#694
Stary 27.05.2010, 01:18
was napisał(a):Wyświetl post
Oj oddali oddali. Dla uściślenia- od paru ładnych lat firma Nike jest właścicielem marki Umbro
Wiadomo, że Nike jest właścicielem, ale "nie odddanie"=nadal grają w strojach Umbro
Ostatnio edytowane przez d : 27.05.2010 o godz. 10:04.
Odpowiedz cytując
ChinoRios
Senior Member
 
 
Od: 05.2008
Skąd: Santiago - Zdunska

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#695
Stary 27.05.2010, 03:19
Czy bedzie sponsor Telefonika? nadzieja nie.

Aguante Wisła Kraków!!! Tylko Nasz TS !!!
Odpowiedz cytując
Mati04
Junior Member
 
Od: 05.2010

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#696
Stary 27.05.2010, 08:58
Szczerze do Wisła będzie miała już w tym sezonie stroje w pewnym sensie unikalne bo real już w nich nie będzie grał
Mati04
Odpowiedz cytując
Zwierze
Senior Member
 
 
Od: 03.2003
Skąd: Łańcut

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#697
Stary 27.05.2010, 09:48
fanTS1906 napisał(a):Wyświetl post
To kto bedzie teraz sponsorowal Legie? Moze Umbro ?

A tak nawiasem mowiac to jakies dziwne kompleksy z Was wychodza kiedy mowicie ze paski sa wiesniackie i dresiarskie. Jak macie znajomosci za granica to dobrze wiecie ze tam nr 1 jest adidas i kolesie sie nosza z paskami zeby zaszpanowac a nie sie wstydzic
Tak nawiasem mówiąc to dla mnie w co poniektórych krajach to dopiero są buraki...
MISTRZ, MISTRZ, WISŁA MISTRZ!!!!!!!
Odpowiedz cytując
polska.mysl.szkoleniowa
Senior Member
 
Od: 03.2009

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#698
Stary 27.05.2010, 11:48
Eheheh, dresiarnia w Polsce, dresiarnia za granicą - co za różnica.
Odpowiedz cytując
szprotson
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 06.2005
Skąd: z boiska

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#699
Stary 27.05.2010, 12:43
roznica jakosciowe w Adidas i Umbro jest widoczna.
Do tego wroci ludzka rozmiarówka.
A czy będzie gwiazda czy nie? Tej w sercu nikt mi nie zabierze, wiec to mi lata.
cały nasz chuligański trud tobie ukochana ojczyzno

Odpowiedz cytując
DominoForza
Senior Member
 
 
Od: 12.2007
Skąd: Fox River

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#700
Stary 27.05.2010, 12:55
szprotson napisał(a):Wyświetl post
roznica jakosciowe w Adidas i Umbro jest widoczna.
Do tego wroci ludzka rozmiarówka.
A czy będzie gwiazda czy nie? Tej w sercu nikt mi nie zabierze, wiec to mi lata.
co Ty chcesz od jakosci umbro ? co do rozmiarowki to sie zgodze bo jakas kosmiczna ale jakos ok ,nawet te prasowanki nie zdzieraja sie podczas prania co mialo miejsce na koszulce nike
ta zajbeista
.....
Odpowiedz cytując
_ukoL
Lokalny Patriota
 
Od: 05.2005

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#701
Stary 27.05.2010, 13:07
Dla klubu zapewne to lepsza oferta niż Umbro, chociaż osobiście zwolennikiem rzeczy z logiem adidasa nie jestem. To co w związku ze zmianą sponsora technicznego trzeba liczyć się ze wzrostem cen gadżetów w klubowym sklepiku? Osobiście wolałbym Nike...ale jak się nie ma tego co się lubi to się lubi co się ma.
Lengyel - Magyar két jó barát együtt vív, és issza borát!
Odpowiedz cytując
pan Dudi
Senior Member
 
Od: 01.2006
Skąd: z domu

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#702
Stary 27.05.2010, 13:12
Jak czytam o tym, że Adidas kojarzy się niektórym z "dresiarnią" i dlatego nie chcą, aby dostarczali sprzęt Wiśle, to nie wiem, czy się śmiać, czy płakać. Naprawdę jesteście tacy żałośni, że uważacie, że każdy, kto ma jakiś element garderoby marki Adidas jest "dresiarzem"? W ogóle, kim jest ten zmitologizowany przez Was i na pewno budzący w Was obrzydzenie dresiarz? (a przy okazji na pewno budzący też sporą dawkę strachu, którą to nazywacie obrzydzeniem, bo boicie się każdego, kto jest od Was większy, więc tłumaczycie sobie w Waszych główkach, że "skoro jest ode mnie większy, to na pewno głupi, a ja jestem mądry, bo tak uważam... a jak ma jeszcze dres, to już na pewno kretyn... no i ciągle jest większy ode mnie i boję się go, ale nigdy się do tego nie przyznam. Nazwę go idiotą, bo sam jestem mądry").

Wracając do tematu, to nigdy nie miałem zastrzeżeń do jakości wyrobów Umbro. To, że ktoś uważa ich za kiepską, nie wiem- prowincjonalną firmę, to świadczy tylko o tej osobie- jest zwykłym ignorantem i nie wie, o czym mówi, bo zna tylko Adidasa i Nike (pewnie perfumy Adidasa też ceni wyżej niż np. zapachy Zegny).

Powyższa wizualizacja bardzo mi się podoba, oprócz oczywiście herbu SA zamiast Białej Gwiazdy, ale trudno oczekiwać, żeby nasi działacze zajmowali się takim "detalem", kiedy nie wiedzą co się dzieje ze stadionem, czy innymi pracownikami klubu. Mam nadzieję, że kiedyś Biała Gwiazda wróci na koszulki.

No i na koniec- Adidas nie jest (będzie) tu po to, żeby dodać Wiśle prestiżu, tylko weszli we współpracę z nami, aby ten swój prestiż podnieść, bo chyba niektórym mylą się priorytety.
Prawą ręką ci pogrożę, zdrajco, a nie lewą

http://inicjatywa14.net/
Odpowiedz cytując
KaRaSTSW
Senior Member
 
 
Od: 09.2007
Skąd: Łańcut

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#703
Stary 27.05.2010, 13:28
Normalnie zal... :(:(
Było Umbro i było spoko a nie jakies niemieckie paski :(
A o gwieżdzie mozna pomarzyc tylko ... szkoda
Odpowiedz cytując
Zwierze
Senior Member
 
 
Od: 03.2003
Skąd: Łańcut

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#704
Stary 27.05.2010, 13:35
Dudi
Jak dla mnie mogą grać nawet w dresie z lampasem, albo w drelichu jakimś. Ale... nie wiem czy np moja skromna osoba będzie chciała się w to ubierać. Co by nie było na pewno znajdzie to swoich amatorów...
MISTRZ, MISTRZ, WISŁA MISTRZ!!!!!!!
Odpowiedz cytując
szprotson
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 06.2005
Skąd: z boiska

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#705
Stary 27.05.2010, 13:53
ciekawe co byscie powiedzieli jakby było np. Tico. Bez pasków, bez historii.

Wszystko kazdemu zle. Bo koszulka bedzie kosztowała 150zł? Czy ze co

edit. ok. koszulka bedzie kosztowała wiecej;/
Ostatnio edytowane przez szprotson : 27.05.2010 o godz. 13:59.
cały nasz chuligański trud tobie ukochana ojczyzno

Odpowiedz cytując
KaRaSTSW
Senior Member
 
 
Od: 09.2007
Skąd: Łańcut

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#706
Stary 27.05.2010, 14:06
Nie chodzi o to ile bedzie kosztowała (220-260zł)
Chodzi o to ze ja na pewno nie kupie koszulki z tej firmy> koniec :(
Odpowiedz cytując
Proud
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 07.2007
Skąd: Bydgoszcz

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#707
Stary 27.05.2010, 14:13
KaRaSTSW napisał(a):Wyświetl post
Nie chodzi o to ile bedzie kosztowała (220-260zł)
Chodzi o to ze ja na pewno nie kupie koszulki z tej firmy> koniec :(
Tylko, że ja nie traktuję tej koszulki jako koszulkę z tej firmy, tylko jako koszulkę TEJ Wisły.
Odpowiedz cytując
Ploughmanson
Senior Member
 
 
Od: 12.2009
Skąd: 49° 56' N 19° 57' E

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#708
Stary 27.05.2010, 14:15
Wolę Umbro, ale jak podejść do tego na spokojnie to czym się tu spinać?
Nie szata zdobi człowieka (czytaj piłkarza) tylko to co sobą prezentuje w życiu (czytaj na meczu). Jak dla mnie mogą grać w t-shirtach z Decathlonu, ważne by grali dobrze.
Skoro uważacie, że koszulki będą drogie to nie musicie ich kupować. Żeby przychodzić na mecz na CZERWONO nie trzeba mieć koszulki z najnowszej kolekcji!
"Naszą najgłębszą obawą nie jest to, że jesteśmy zbyt słabi, ale to, że jesteśmy zbyt potężni. [...]"
Odpowiedz cytując
Belzebub
Senior Member
 
Od: 08.2007
Skąd: ULTRA C

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#709
Stary 27.05.2010, 14:20
Ale w czym problem? Dla mnie osobiscie czy to bedzie Nike,Adidas, Puma, czy Umbro nie robi wielkiej różnicy ważne ze sa to czołowe firmy sportowe,a nie jakies Tico,Jako czy Zina..
Jedyny minus(poza Białą Gwiazdą) to zapewne wysoka cena...ale może będą porządne repliki,w cenie połowe tanszej niz meczowe..
Jeśli chodzi wam o "dresów" to i tak na topie przeciez od kilku lat jest łyżwa...
Odpowiedz cytując
papiwislak
Member
 
Od: 07.2008

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#710
Stary 27.05.2010, 14:24
fanTS1906 napisał(a):Wyświetl post
To kto bedzie teraz sponsorowal Legie? Moze Umbro ?

A tak nawiasem mowiac to jakies dziwne kompleksy z Was wychodza kiedy mowicie ze paski sa wiesniackie i dresiarskie. Jak macie znajomosci za granica to dobrze wiecie ze tam nr 1 jest adidas i kolesie sie nosza z paskami zeby zaszpanowac a nie sie wstydzic
na pewno nie Umbro bo szefowie sa za Wisłą heheheh i bardzo szkoda im bylo konca umowy z Wisła
Odpowiedz cytując
DominoForza
Senior Member
 
 
Od: 12.2007
Skąd: Fox River

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#711
Stary 27.05.2010, 14:28
KaRaSTSW napisał(a):Wyświetl post
Nie chodzi o to ile bedzie kosztowała (220-260zł)
Chodzi o to ze ja na pewno nie kupie koszulki z tej firmy> koniec :(
ze tak spytam,kogo to obchodzi.Ty nie kupisz a pare tys ludzi tak ,jesli bedzie taka koszulka jak ktos juz wrzucil projekt to proste ze kupuie a powiem Ci ze nawet jak bedzie nie adidas tylko Vistula to tez nabede
.....
Odpowiedz cytując
szprotson
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 06.2005
Skąd: z boiska

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#712
Stary 27.05.2010, 14:33
Belzebub napisał(a):Wyświetl post
Ale w czym problem? Dla mnie osobiscie czy to bedzie Nike,Adidas, Puma, czy Umbro nie robi wielkiej różnicy ważne ze sa to czołowe firmy sportowe,a nie jakies Tico,Jako czy Zina..
Jedyny minus(poza Białą Gwiazdą) to zapewne wysoka cena...ale może będą porządne repliki,w cenie połowe tanszej niz meczowe..
Jeśli chodzi wam o "dresów" to i tak na topie przeciez od kilku lat jest łyżwa...
Adidas ma np. bardzo bogata oferte dla kibicow, to mi sie w nim podoba.No ale kazdy ma swoje upodobania, i jeden lubi to czego drugi nie cierpi. Zycie.

A co do dresów? Dresów?Jakich dresów? Dresiarze to byli 10 lat temu, gdzie firmy Adidas, Nike byly lansiarskie.
A teraz, przeciez mole różnej masci, to chodza w lonsach i everlastach. Jak widze kogos w dresie Adidasa czy Nike, z reguły jest to joggingujacy biznesmen.
no ale kazdy ma swoj swiat i swiatopogląd.
cały nasz chuligański trud tobie ukochana ojczyzno

Odpowiedz cytując
rav
Socios Wisła Kraków
 
 
Od: 11.2002
Skąd: Kraków

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#713
Stary 27.05.2010, 14:38
papiwislak napisał(a):Wyświetl post
a nawiasem mowiac to adidas we Wisle jest dlatego ze uciekl z legii bo konflikt jest z kibicami a to psuje wizerunek.....
Chyba jakaś plota z tą Legią
www.legia.com/www/?akt=14329
Odpowiedz cytując
Marcinklon
Senior Member
 
Od: 03.2008
Skąd: Wadowice

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#714
Stary 27.05.2010, 15:34
Już sie nie moge doczekać jak będą w sprzedaży bo na starej z Umbro zrobiłem se po pijaku debilny napis na plecach
Ohghnom wasz jeśli wy przyjdziecie do Izraela byliście mordowane wy uważacie w aeroporcie my fiksujemy
Odpowiedz cytując
ducat
Member
 
 
Od: 12.2004
Skąd: Całkiem niedaleko

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#715
Stary 27.05.2010, 16:37
To tak na szybko
Z góry przepraszam za ta czerwień
A sponsor PEPSI lub SAMSUNG? Było by miło

Odpowiedz cytując
cinekw
Senior Member
 
 
Od: 08.2006

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#716
Stary 27.05.2010, 16:42
ducat napisał(a):Wyświetl post
To tak na szybko
Z góry przepraszam za ta czerwień
A sponsor PEPSI lub SAMSUNG? Było by miło

Przecież to jest wzór Chelsea, a nie Realu, wiec nie rozumiem w jakim celu to zamiesciles.
Odpowiedz cytując
ducat
Member
 
 
Od: 12.2004
Skąd: Całkiem niedaleko

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#717
Stary 27.05.2010, 16:52
cinekw napisał(a):Wyświetl post
Przecież to jest wzór Chelsea, a nie Realu, wiec nie rozumiem w jakim celu to zamiesciles.
Oh przepraszam, nie myślałem że jest to aż tak oficjalny wątek że umieszczenie takiego lekkiego offa wywoła oburzenie.

Edit:
Ostatnio edytowane przez ducat : 27.05.2010 o godz. 17:09.
Odpowiedz cytując
Sinoos
Senior Member
 
Od: 03.2005

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#718
Stary 27.05.2010, 17:31
@ducat no, jeżeli faktycznie tak by wyglądały jak zrobiłeś, to moim zdaniem całkiem fajnie by się prezentowały. Oczywiście, z gwiazdą
Życie bym dał za krakowską Wisłę....
Odpowiedz cytując
Tenzen
Senior Member
 
Od: 07.2009

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#719
Stary 27.05.2010, 17:32
SAMSUNG, PEPSI... no byłoby pięknie
Odpowiedz cytując
ducat
Member
 
 
Od: 12.2004
Skąd: Całkiem niedaleko

Offline

Ignoruj użytkownika Pomoc
#720
Stary 27.05.2010, 17:44
Tenzen napisał(a):Wyświetl post
SAMSUNG, PEPSI... no byłoby pięknie
Jestem uzależniony od Pepsi ale liczyć na to ciężko, chociaż kolorystycznie pasuje idealnie.

A może wskoczy na koszulki nasz sponsor ale wątpię żeby dysponowali aż takim budżetem.

Odpowiedz cytując

Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Wisła Kraków > Wisła Kraków - piłka nożna

Odpowiedź
Narzędzia tematu
Tryby wyświetlania

Zasady wysyłania postów
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
MordkiWłączony
[IMG] code is Włączony
HTML code is Wyłączone

Skok do forum
Reklama



Wszystkie daty podane są w GMT +1. Aktualna godzina to 00:01.