The White Star Division - Wisła Kraków


Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Przeszukuj forum
Nazwa użytkownika
Hasło


-->
Zakłady na Wisłę? Legalni bukmacherzy w Polsce - ranking i recenzje. Sprawdź też STS kod promocyjny.
Wyświetlanie wyników 1 do 4 z 4
Wyszukiwanie zajęło 0,00 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: Taxmaster
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 30.01.2019, 04:16
Odpowiedzi: 23 259
Wyświetleń: 6 551 709
Wysłane przez Taxmaster
A propo, wie ktos moze kiedy bedzie mozna kupic...

A propo, wie ktos moze kiedy bedzie mozna kupic koszulke Kuby?
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 09.01.2019, 04:19
Odpowiedzi: 23 259
Wyświetleń: 6 551 709
Wysłane przez Taxmaster
Dokladnie. Nie znamy szczegolow a na rozliczenia...

Dokladnie. Nie znamy szczegolow a na rozliczenia przyjdzie czas. Rozumiem was, tez jestem mega wk....ony zaistniala sytuacja ale ciagle klotnie i jezdzenie po tej bandzie co zniszczyla nasz klub nic...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 11.07.2018, 06:08
Odpowiedzi: 23 259
Wyświetleń: 6 551 709
Wysłane przez Taxmaster
Brawo. Zgadzam sie z toba i mysle ze ten pomysl...

Brawo. Zgadzam sie z toba i mysle ze ten pomysl nie jest zly, sam wzialbym w nim udzial. Jestem mega wk.....ny zaistniala sytuacja ze stadionem itd. Irytuja mnie tez ciagle klotnie na tym forum o to...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 11.07.2017, 20:40
Odpowiedzi: 5 537
Wyświetleń: 2 051 872
Wysłane przez Taxmaster
W 100% z toba sie zgadzam. Tez bylem oburzony gdy...

W 100% z toba sie zgadzam. Tez bylem oburzony gdy to przeczytalem. Juz od pewnego czasu wyglada na to ze Gazeta.pl uwielbia pisac negatywnie o Wisle. Fakt, klub ma swoje problemy ale na gazeta.pl sa...
Wyświetlanie wyników 1 do 4 z 4

 
Skok do forum


Wszystkie daty podane są w GMT +1. Aktualna godzina to 08:56.