The White Star Division - Wisła Kraków


Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Przeszukuj forum
Nazwa użytkownika
Hasło


Reklama
Zakłady na Wisłę? Legalni bukmacherzy w Polsce - ranking i recenzje
Wyświetlanie wyników 1 do 16 z 16
Wyszukiwanie zajęło 0,00 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: StarBuzz
Forum: Hyde Park (moderowane) 29.01.2019, 20:00
Odpowiedzi: 3 780
Wyświetleń: 895 745
Wysłane przez StarBuzz
Mam pytanie czy jest w planach przeniesienie...

Mam pytanie czy jest w planach przeniesienie forum na takie kompatybilne do przeglądania na tel? To obecne w ogóle się nie skaluje i czcionka jest bardzo mała.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 09.01.2019, 11:06
Odpowiedzi: 23 259
Wyświetleń: 4 910 334
Wysłane przez StarBuzz
Taa.. chwilówka żeby nas jeszcze % bardziej...

Taa.. chwilówka żeby nas jeszcze % bardziej dobić...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 03.01.2019, 16:34
Odpowiedzi: 23 259
Wyświetleń: 4 910 334
Wysłane przez StarBuzz
Gdzie i kiedy jest ta jutrzejsza konferencja?...

Gdzie i kiedy jest ta jutrzejsza konferencja? Czemu ludzie Tutaj nie nawołują się żeby na nią iść tłumnie? Kiedyś takie inicjatywy przejmowała SKWK teraz siedzą cicho jak nigdy... Co robią Ci wszyscy...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 29.12.2018, 09:49
Odpowiedzi: 23 259
Wyświetleń: 4 910 334
Wysłane przez StarBuzz
Gorszych bredni nie moglem tu wyczytać. Piszesz o...

Gorszych bredni nie moglem tu wyczytać. Piszesz o ośmieszaniu sie kibiców Wisły bo czekaja na mityczny przelew, a sam piszesz takie bzdury, że głowa mała. Z robieniem laski to pisz za siebie, a...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 28.07.2017, 20:36
Odpowiedzi: 23 259
Wyświetleń: 4 910 334
Wysłane przez StarBuzz
Badzcie ludzie powazni.. i nie nabijajcie juz...

Badzcie ludzie powazni.. i nie nabijajcie juz kliknec tym pseudo dziennikarzom i innym janekxom.. Ilez mozna to czytac.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 26.01.2012, 03:15
Odpowiedzi: 26 404
Wyświetleń: 5 684 642
Wysłane przez StarBuzz
Generalnie to jak mozna uzyskac sile, poprawic...

Generalnie to jak mozna uzyskac sile, poprawic dynamike i wytrzymalosc na dwoch obozach, ktore trwaja tydzien?
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 08.11.2011, 10:25
Odpowiedzi: 548
Wyświetleń: 104 531
Wysłane przez StarBuzz
Nowy trener ktokolwiek to bedzie powinien miec...

Nowy trener ktokolwiek to bedzie powinien miec jeden najwazniejszy cel czyli stworzenie z R22 twierdzy, bo ona juz dawno nia nie jest.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 18.07.2011, 11:03
Odpowiedzi: 21 865
Wyświetleń: 6 700 201
Wysłane przez StarBuzz
Fotele bardzo ładne, tylko reszta ławki...

Fotele bardzo ładne, tylko reszta ławki rezerwowych nie cieszy. Wygląda to tak jakby to był kawałek okopu, bunkru czy tez piwnicy. Mam nadzieje, ze to tylko tymczasowe i jakoś zostanie to...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 16.07.2011, 18:18
Odpowiedzi: 11 207
Wyświetleń: 1 671 344
Wysłane przez StarBuzz
Ale jesli chodzi o lape to Maskant bije...

Ale jesli chodzi o lape to Maskant bije Maleckiego pod tym wzgledem :P
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 17.05.2011, 17:48
Odpowiedzi: 8 458
Wyświetleń: 1 259 337
Wysłane przez StarBuzz
Az boje sie myslec kto moglby go zastapic :-/

Az boje sie myslec kto moglby go zastapic :-/
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 30.04.2011, 13:48
Odpowiedzi: 21 865
Wyświetleń: 6 700 201
Wysłane przez StarBuzz
Co wy chcecie.. Jest brutalnie az do bolu :) ...

Co wy chcecie.. Jest brutalnie az do bolu :)

http://img222.imageshack.us/img222/4689/13001924489563.jpg (http://img222.imageshack.us/i/13001924489563.jpg/)
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 07.02.2011, 12:29
Odpowiedzi: 86 096
Wyświetleń: 28 340 094
Wysłane przez StarBuzz
Poziom płaczu i żalu na temat polityki...

Poziom płaczu i żalu na temat polityki transferowej naszego klubu przechodzi tutaj już wszelkie granice. Wczoraj kilka stron wyżalania się na temat Dolhy, który był tylko plotką dziennikarską....
Forum: Hyde Park Sportowy (moderowane) 06.02.2011, 19:13
Odpowiedzi: 511
Wyświetleń: 92 751
Wysłane przez StarBuzz
"20:10 - ANSA: operacja Roberta Kubicy dobiegła...

"20:10 - ANSA: operacja Roberta Kubicy dobiegła końca"
Forum: Hyde Park Sportowy (moderowane) 29.01.2011, 09:46
Odpowiedzi: 2 620
Wyświetleń: 713 325
Wysłane przez StarBuzz
W Poznaniu juz maja wieczny problem z murawa,...

W Poznaniu juz maja wieczny problem z murawa, ciekawe jak nasza bedzie wygladac po tej zimie :) http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/lech-znowu-ma-problemy-z-murawa,1,4158504,wiadomosc.html
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 28.01.2011, 15:59
Odpowiedzi: 86 096
Wyświetleń: 28 340 094
Wysłane przez StarBuzz
No jest Genkov nareszcie :) Fajnie by bylo jakby...

No jest Genkov nareszcie :) Fajnie by bylo jakby jescze zrobili Meliksonowi zdjecie juz w samolocie i trzymali napiecie do konca.. ale dnia dzisiejszego :D
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 20.01.2011, 15:50
Odpowiedzi: 86 096
Wyświetleń: 28 340 094
Wysłane przez StarBuzz
Skoro pisza o mozliwosci wyjechania Genkova na...

Skoro pisza o mozliwosci wyjechania Genkova na oboz z reszta zespolu w piatek to rozumiem, ze jutro bedzie rozstrzygniecie jesli sie nic nie przeciagnie w uzgadnianiu kontraktu?
Wyświetlanie wyników 1 do 16 z 16

 
Skok do forum


Wszystkie daty podane są w GMT +1. Aktualna godzina to 13:11.