The White Star Division - Wisła Kraków


Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Przeszukuj forum
Nazwa użytkownika
Hasło


Reklama
Zakłady na Wisłę? Legalni bukmacherzy w Polsce - ranking i recenzje. Sprawdź też STS kod promocyjny.
Wyświetlanie wyników 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie zajęło 0,04 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: rafalek
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 23.08.2021, 10:04
Odpowiedzi: 145
Wyświetleń: 12 568
Wysłane przez rafalek
Ale chlopie, czy ty nie widzisz, ze w przypadku...

Ale chlopie, czy ty nie widzisz, ze w przypadku Carlitosa tam bylo wiecej szczescia niz umiejetnosci?
Przeciez pierwszy zawodnik Cracovii juz mu te pilke wybil, tylko i wylacznie fartowi mozna...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 28.07.2021, 09:29
Odpowiedzi: 90
Wyświetleń: 19 677
Wysłane przez rafalek
A to nie chodzilo o zwyciestwo 3 bramkami?

A to nie chodzilo o zwyciestwo 3 bramkami?
Forum: Hyde Park (moderowane) 23.02.2021, 14:12
Odpowiedzi: 3 786
Wyświetleń: 964 702
Wysłane przez rafalek
Podbijam! Czy ktos tu w ogole jeszcze zaglada?

Podbijam! Czy ktos tu w ogole jeszcze zaglada?
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 22.02.2021, 11:41
Odpowiedzi: 88 211
Wyświetleń: 29 751 742
Wysłane przez rafalek
Ze "mial swoje powody" dlaczego zlapal zolta...

Ze "mial swoje powody" dlaczego zlapal zolta kartke.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 11.02.2021, 16:06
Odpowiedzi: 1 407
Wyświetleń: 401 180
Wysłane przez rafalek
Ale ja sie z panem Gizmo w ogole nie kloce, chce...

Ale ja sie z panem Gizmo w ogole nie kloce, chce tylko wiedziec o co mu chodzilo, bo wydaje mi sie ze moj post nie byl ani troche negatywny w stosunku do P. Andrzeja Iwana...

A konczac off topic,...
Forum: Hyde Park (moderowane) 11.02.2021, 11:51
Odpowiedzi: 323
Wyświetleń: 563 502
Wysłane przez rafalek
My z zona wczoraj usmazylismy 22 sztuki :D ...

My z zona wczoraj usmazylismy 22 sztuki :D

Calkiem niezly wynik.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 10.02.2021, 19:21
Odpowiedzi: 1 407
Wyświetleń: 401 180
Wysłane przez rafalek
A Ciebie gumka w majtkach ciśnie czy o co Ci...

A Ciebie gumka w majtkach ciśnie czy o co Ci chodzi?

Sam Iwan tak powiedział, że na tym będzie polegała jego praca, więc o się do mnie dosrałeś człowieku?

Jestem zachwycony tym, że Ajwen wraca...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 09.02.2021, 13:19
Odpowiedzi: 1 407
Wyświetleń: 401 180
Wysłane przez rafalek
Iwan sie dzis wypowiadal w weszlo.fm na czym,...

Iwan sie dzis wypowiadal w weszlo.fm na czym, mniej wiecej, ma polegac jego praca.

Bedzie mial biureczko, telewizor, dostep do wszystkich pakietow telewizyjnych, ktore transmituja 1 i 2 lige i...
Forum: Hyde Park (moderowane) 03.02.2021, 11:39
Odpowiedzi: 3 786
Wyświetleń: 964 702
Wysłane przez rafalek
Czy mozna prosic o udzielenie dostepu do pokoju...

Czy mozna prosic o udzielenie dostepu do pokoju socios? Nr. czlonkowski 2585.

Dziekuje!
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 27.11.2020, 12:01
Odpowiedzi: 1 672
Wyświetleń: 198 349
Wysłane przez rafalek
O ....a, jaki fikolek logiczny, tego to sie nie...

O ....a, jaki fikolek logiczny, tego to sie nie spodziewalem :haha::haha::haha:
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 23.11.2020, 08:46
Odpowiedzi: 1 672
Wyświetleń: 198 349
Wysłane przez rafalek
Wedlug mnie straszne .......enie. Wg mnie kadre...

Wedlug mnie straszne .......enie. Wg mnie kadre mamy na miejsca... 5-8, moze w porywach 5-10.
Pilkarze, ktorzy przyszli naprawde maja jakosc, tylko pytanie dlaczego nie moga jej pokazac.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 24.10.2020, 18:07
Odpowiedzi: 132
Wyświetleń: 21 263
Wysłane przez rafalek
Tylko I polowa mogla napawac niepokojem, druga -...

Tylko I polowa mogla napawac niepokojem, druga - to już absolutna i pełna kontrola nad meczem - efektem 2 strzelone gole.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 24.10.2020, 16:22
Odpowiedzi: 132
Wyświetleń: 21 263
Wysłane przez rafalek
Ciekawe, co teraz się znajdzie. 2 gole po 60...

Ciekawe, co teraz się znajdzie. 2 gole po 60 minucie? Jak tym razem nasi forumowi malkontenci znajdą?
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 22.10.2020, 15:38
Odpowiedzi: 204
Wyświetleń: 28 402
Wysłane przez rafalek
Ale co bylo niepokojacego w meczu wygrywanym 6:0?...

Ale co bylo niepokojacego w meczu wygrywanym 6:0? Ze nie cisnelismy dalej z huraganowymi atakami? Chcialem przypomniec, ze w tych ostatnich 30 minutach, nadal stworzylismy bodajze 3 sytuacje, ktore...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 21.10.2020, 20:00
Odpowiedzi: 27 432
Wyświetleń: 6 250 562
Wysłane przez rafalek
Taaak, na pewno kluby ekstraklasowe wysyłają...

Taaak, na pewno kluby ekstraklasowe wysyłają piłkarzy żeby Ci stali w kolejce na ulicy, czekając na zrobienie wymazu...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 21.10.2020, 19:44
Odpowiedzi: 204
Wyświetleń: 28 402
Wysłane przez rafalek
A w zasadzie, to jakie sytuacje tworzyla Stal po...

A w zasadzie, to jakie sytuacje tworzyla Stal po naszej 6 bramce, poza jednym nieudanym podaniu Bashy do przeciwnika i tym lobiku, tak groznym, ze Sadlok przyjął piłkę na klatkę, popodbijał sobie,...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 06.10.2020, 09:10
Odpowiedzi: 23 091
Wyświetleń: 5 308 167
Wysłane przez rafalek
No ale sprowadzamy go jako napastnika, a nie...

No ale sprowadzamy go jako napastnika, a nie obronce..
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 06.10.2020, 08:54
Odpowiedzi: 23 091
Wyświetleń: 5 308 167
Wysłane przez rafalek
Przeciez Forbes to napastnik... :D

Przeciez Forbes to napastnik... :D
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 13.08.2020, 12:04
Odpowiedzi: 5 487
Wyświetleń: 1 975 873
Wysłane przez rafalek
Pewnie chodzi o to, ze to nie byl to koniec...

Pewnie chodzi o to, ze to nie byl to koniec dogrywki, tylko koniec regulaminowego czasu gry. Do dogrywki doszlo tylko dlatego, ze nam Panathinaikos wlozyl na 3:1, zaraz po tej nie uznanej bramce.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 06.08.2020, 12:28
Odpowiedzi: 23 091
Wyświetleń: 5 308 167
Wysłane przez rafalek
Szefo zapowiada grande na TT, w tym samym czasie...

Szefo zapowiada grande na TT, w tym samym czasie byly kapitan sasiadki rozwiazuje kontrakt... czyzby granda roku sie szykowala? :D
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 27.07.2020, 12:22
Odpowiedzi: 192
Wyświetleń: 32 552
Wysłane przez rafalek
No, to moze KSZO jeszcze przejdziemy, ale to by...

No, to moze KSZO jeszcze przejdziemy, ale to by bylo na tyle :D

No chyba, ze w klubie uznaja, ze wystarczy juz tych kompromitacji w PP i trzeba do niego podejsc powaznie.

W co jednak nie wierze.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 27.04.2020, 10:13
Odpowiedzi: 21 907
Wyświetleń: 7 111 307
Wysłane przez rafalek
A tymczasem - dokonalo sie. ...

A tymczasem - dokonalo sie.

https://sport.interia.pl/klub-wisla-krakow/news-wisla-krakow-miasto-kupilo-prawa-i-planuje-przebudowe-stadio,nId,4463285

Tylko teraz niech nic glupiego nie...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 17.04.2020, 20:34
Odpowiedzi: 1 407
Wyświetleń: 401 180
Wysłane przez rafalek
Ten artykuł już przecież był na tapecie dawno...

Ten artykuł już przecież był na tapecie dawno temu, a myślę, że o jego poziomie najlepiej świadczy fakt kilkukrotnego przekręcenia nazwiska Królewski na Królewicz.

To by było na tyle :P
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 13.03.2020, 14:49
Odpowiedzi: 42
Wyświetleń: 22 356
Wysłane przez rafalek
Jestesmy szybsi niz wirus korona, W poltorej...

Jestesmy szybsi niz wirus korona, W poltorej godziny 10%, w niecale dwie juz ponad pol miliona... :D
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 13.03.2020, 09:59
Odpowiedzi: 118
Wyświetleń: 35 811
Wysłane przez rafalek
A czy ktokolwiek we Wloszech, Hiszpanii, Holandii...

A czy ktokolwiek we Wloszech, Hiszpanii, Holandii czy Francji wymaga od pilkarzy zrzeczenia sie czesci wynagrodzenia za zawieszona lige? Przeciez to jest jakis chory absurd.

Pilka to rozrywka -...
Wyświetlanie wyników 1 do 25 z 500

 
Skok do forum


Wszystkie daty podane są w GMT +1. Aktualna godzina to 23:06.