The White Star Division - Wisła Kraków


Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Przeszukuj forum
Nazwa użytkownika
Hasło


Reklama
Zakłady na Wisłę? Legalni bukmacherzy w Polsce - ranking i recenzje
Wyświetlanie wyników 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie zajęło 0,22 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: bódyń
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 22.05.2019, 13:20
Odpowiedzi: 85 522
Wyświetleń: 27 626 568
Wysłane przez bódyń
https://i.ibb.co/5FZ4LDR/Zrzut-ekranu-z-2019-05-22...

https://i.ibb.co/5FZ4LDR/Zrzut-ekranu-z-2019-05-22-14-19-56.png (https://imgbb.com/)
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 20.05.2019, 06:49
Odpowiedzi: 20 931
Wyświetleń: 4 274 704
Wysłane przez bódyń
MIla tabela najlepszych meczow pod wzgledem...

MIla tabela najlepszych meczow pod wzgledem frekwencji
https://i.ibb.co/2tT34h4/Zrzut-ekranu-z-2019-05-20-07-46-59.png (https://imgbb.com/)
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 19.05.2019, 10:03
Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 4 701
Wysłane przez bódyń
Plusy: - zyjemy i gramy - Blaszczykowski ...

Plusy:
- zyjemy i gramy

- Blaszczykowski
- Stolarczyk
- pojawienie sie mlodych zawodnikow ktorzy daja nadzieje, ze cos z nich bedzie
- obecny zarzad
- pospolite ruszenie kibicow w karnetach...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 18.05.2019, 17:39
Odpowiedzi: 26 311
Wyświetleń: 5 443 056
Wysłane przez bódyń
Czyli jak co pol roku wraca temat Maka/Makow. ...

Czyli jak co pol roku wraca temat Maka/Makow.
Wszystko sie zmienia a to jedno nie
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 18.05.2019, 12:30
Odpowiedzi: 20 931
Wyświetleń: 4 274 704
Wysłane przez bódyń
Widac ze Miga nie ogarnia tematow i pisze o czyms...

Widac ze Miga nie ogarnia tematow i pisze o czyms o cyzm nie ma pojecia
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 17.05.2019, 08:55
Odpowiedzi: 26 311
Wyświetleń: 5 443 056
Wysłane przez bódyń
Peszko wraca do Lechii ...

Peszko wraca do Lechii
https://sport.interia.pl/klub-wisla-krakow/news-wisla-krakow-slawomir-peszko-opusci-krakow-pion-sportowy-pos,nId,2993987
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 15.05.2019, 11:29
Odpowiedzi: 26 311
Wyświetleń: 5 443 056
Wysłane przez bódyń
No to kto tam gra na kredyt?

No to kto tam gra na kredyt?
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 15.05.2019, 10:12
Odpowiedzi: 26 311
Wyświetleń: 5 443 056
Wysłane przez bódyń
A ja myslalem, ze powinni grac ci co prezentuja...

A ja myslalem, ze powinni grac ci co prezentuja najwiekszy i najlepszy poziom.
Ale widac cos sie zmienilo
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 14.05.2019, 10:15
Odpowiedzi: 14 227
Wyświetleń: 3 077 976
Wysłane przez bódyń
Carlitos moze wyjechac..Wisla ma zapewnione 30% ...

Carlitos moze wyjechac..Wisla ma zapewnione 30%
http://www.sport.pl/pilka/7,65039,24782323,carlitos-po-sezonie-moze-odejsc-z-legii-zaskakujacy-kierunek.html#s=BoxOpImg2
Pewnie takich wiadomosci...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 11.05.2019, 08:27
Odpowiedzi: 85 522
Wyświetleń: 27 626 568
Wysłane przez bódyń
Moze nei do konca ten dzial Podsumowanie...

Moze nei do konca ten dzial

Podsumowanie sprzedazy karnetow e Ekstraklasie.
http://www.sport.pl/pilka/7,65039,24770731,jagiellonia-droga-jak-legia-wisla-zarobila-niemal-4-mln-zl.html#s=BoxOpImg3
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 11.05.2019, 08:21
Odpowiedzi: 56
Wyświetleń: 7 294
Wysłane przez bódyń
Co do sedziego. Stefanski sie pogubil i pozwolil...

Co do sedziego. Stefanski sie pogubil i pozwolil na taka a nie gre. Dostal prosty mecz do sedziowaania. mecz o 9-10 miejsce. A jednak zgubil sie i nie podolal.



Karny? Wg mnie mogl dac....
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 07.05.2019, 18:33
Odpowiedzi: 85 522
Wyświetleń: 27 626 568
Wysłane przez bódyń
No tak wygryzie Hoyo Wasyla, Sadloka Klemza... Ej...

No tak wygryzie Hoyo Wasyla, Sadloka Klemza... Ej zaraz:)
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 07.05.2019, 13:12
Odpowiedzi: 85 522
Wyświetleń: 27 626 568
Wysłane przez bódyń
Grabowski bedzie gral bo musi grac mlodziezowiec....

Grabowski bedzie gral bo musi grac mlodziezowiec. I najblizej jest on w przypadku braku kontuzji.
Wtedy odejscie Pietrzaka nie bedzie tak bolec.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 06.05.2019, 17:50
Odpowiedzi: 26 311
Wyświetleń: 5 443 056
Wysłane przez bódyń
Chyba faktycznie Wisla nie puscila naszych...

Chyba faktycznie Wisla nie puscila naszych zawodnikow na kadre u16

http://www.90minut.pl/news/295/news2957731-U-16-Dodatkowe-powolania-na-turniej-w-Rumunii.html
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 06.05.2019, 12:27
Odpowiedzi: 1 466
Wyświetleń: 251 713
Wysłane przez bódyń
Ciekawe,ze takie Zaglebie S ma 28 pkt a 7 zdobylo...

Ciekawe,ze takie Zaglebie S ma 28 pkt a 7 zdobylo z nami. 25% z jedna druzyna.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 04.05.2019, 10:49
Odpowiedzi: 26 311
Wyświetleń: 5 443 056
Wysłane przez bódyń
Hoyo nie utrzymal linii spalonego to fakt. Ale...

Hoyo nie utrzymal linii spalonego to fakt. Ale jak najbardziej pozytywny wystep.

https://i.ibb.co/mFw38SV/Zrzut-ekranu-z-2019-05-04-06-35-29.png (https://ibb.co/G3LqTF4)
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 04.05.2019, 05:48
Odpowiedzi: 26 311
Wyświetleń: 5 443 056
Wysłane przez bódyń
3 tygodnie temu nie mialo to znaczenia ale...

3 tygodnie temu nie mialo to znaczenia ale teraz..
Hoyo-Kowalski i Buksa dostali powolania na mecz kadry U16...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 03.05.2019, 21:50
Odpowiedzi: 26 311
Wyświetleń: 5 443 056
Wysłane przez bódyń
Wywiad z Hoyo-Kowalskim ...

Wywiad z Hoyo-Kowalskim
https://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/daniel-hoyo-kowalski-o-grze-w-wisle-krakow/djw072n
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 28.04.2019, 12:43
Odpowiedzi: 1 466
Wyświetleń: 251 713
Wysłane przez bódyń
A dokladnie pisze tak ...

A dokladnie pisze tak
https://i.ibb.co/Y45rSt0/Zrzut-ekranu-z-2019-04-28-13-43-04.png (https://imgbb.com/)
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 28.04.2019, 08:28
Odpowiedzi: 86
Wyświetleń: 10 599
Wysłane przez bódyń
Z innej beczki TOP 10 frekwnecji w tym sezonie....

Z innej beczki TOP 10 frekwnecji w tym sezonie. Wskoczyl wczorajszy mecz Lechia-Legia a wypadl mecz WIsla-Lech
https://i.ibb.co/zSLf3PZ/Zrzut-ekranu-z-2019-04-28-09-27-19.png (https://imgbb.com/)
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 26.04.2019, 09:55
Odpowiedzi: 105
Wyświetleń: 9 772
Wysłane przez bódyń
Zawodnicy <18 grali wczoraj z napisem "laczy nas...

Zawodnicy <18 grali wczoraj z napisem "laczy nas pasja". Laczy nas pasja to blog lvbetu. Znalazlem takie cos...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 24.04.2019, 08:39
Odpowiedzi: 20 931
Wyświetleń: 4 274 704
Wysłane przez bódyń
Jak nis nas nie wezmie a spadaja w przyszlym...

Jak nis nas nie wezmie a spadaja w przyszlym sezonie 3 zespoly to moze byc ciezko. Czesci zawodnika koncza sie kontrakty.
Oby jednak ktos WIsle kupil
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 22.04.2019, 18:26
Odpowiedzi: 85
Wyświetleń: 10 866
Wysłane przez bódyń
Ta kartka dla Burligi taka jakas neiczerwona....

Ta kartka dla Burligi taka jakas neiczerwona. Cofam nogi. Nie musial dawac ale to Burliga wiec dal.
I tak spodziewalem sie gladkiej przegranej a walczyli. Teraz bez Burligi to nie wiem jak zestawimy...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 16.04.2019, 20:43
Odpowiedzi: 5 392
Wyświetleń: 1 474 727
Wysłane przez bódyń
a tak dla przypomnienia wywiad z Dukatem z...

a tak dla przypomnienia wywiad z Dukatem z pazdziernika. Smiesznie to brzmi teraz
http://www.sport.pl/pilka/7,65039,24020889,damian-dukat-w-pierwszym-wywiadzie-po-materiale-superwizjera.html
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 15.04.2019, 18:53
Odpowiedzi: 135
Wyświetleń: 15 127
Wysłane przez bódyń
Krotka lawka wychodzi Wisly w tym szalonym...

Krotka lawka wychodzi Wisly w tym szalonym sezonie.
Wielkie serce i oddanie wychodzi Wislakow w tym szalonym sezonie.
Wyświetlanie wyników 1 do 25 z 500

 
Skok do forum


Wszystkie daty podane są w GMT +1. Aktualna godzina to 07:44.