The White Star Division - Wisła Kraków


Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Przeszukuj forum
Nazwa użytkownika
Hasło


Reklama
Zakłady na Wisłę? Legalni bukmacherzy w Polsce - ranking i recenzje
Wyświetlanie wyników 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie zajęło 0,06 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: wiesniak842
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 10.11.2019, 15:24
Odpowiedzi: 1 387
Wyświetleń: 172 168
Wysłane przez wiesniak842
Dodam jeszcze, ze na poczatku sezonu Lechia z...

Dodam jeszcze, ze na poczatku sezonu Lechia z kazdym grala "stojanowa" ze wzgledu na "puchary". Z drugiej strony taka liczba naszych przebiegnietych km mnie nie dziwi, gdyz jest to bezposrednio...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 09.11.2019, 23:24
Odpowiedzi: 1 387
Wyświetleń: 172 168
Wysłane przez wiesniak842
Najlepsze w tym wszystkim, ze gralismy mniej...

Najlepsze w tym wszystkim, ze gralismy mniej wiecej to samo rok temu jak wygrywalismy po 5:2 z Lechem czy Lechia, 6:2 z Korona, 3:2 z zydkami. Roznica taka, ze teraz jakosciowo jestesmy duzo gorsi w...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 09.11.2019, 16:21
Odpowiedzi: 103
Wyświetleń: 10 699
Wysłane przez wiesniak842
Coś pokiełbasiłeś:D 2:1 dla nas po...

Coś pokiełbasiłeś:D

2:1 dla nas po przyzwoitej grze.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 08.11.2019, 15:54
Odpowiedzi: 1 387
Wyświetleń: 172 168
Wysłane przez wiesniak842
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jak...

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jak zawsze. Nikt nie bierze pod uwage tego, ze wartosc obecnego kontraktu Wasyla jest po calkiem sporej obnizce w porownaniu do sezonu poprzedniego;)
Teraz...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 07.11.2019, 05:12
Odpowiedzi: 1 387
Wyświetleń: 172 168
Wysłane przez wiesniak842
Drodzy Socios! Dostaliśmy dzisiaj wiadomość...

Drodzy Socios!

Dostaliśmy dzisiaj wiadomość od przewodniczącego Rady Nadzorczej Wisła Kraków SA Tomasza Jażdżyńskiego z prośbą o przekazanie wsparcia finansowego dla klubu na pokrycie części...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 04.11.2019, 22:45
Odpowiedzi: 204
Wyświetleń: 17 380
Wysłane przez wiesniak842
E tam, posiadanie pewnie i tak wieksze mielismy...

E tam, posiadanie pewnie i tak wieksze mielismy...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 04.11.2019, 11:30
Odpowiedzi: 204
Wyświetleń: 17 380
Wysłane przez wiesniak842
Matko Bosko Czestochosko:lol:

Matko Bosko Czestochosko:lol:
Forum: Hyde Park Sportowy (moderowane) 30.10.2019, 23:23
Odpowiedzi: 234
Przylepiony: Typer - Generalka
Wyświetleń: 79 036
Wysłane przez wiesniak842
Do panów wyżej. Jak już macie grafike tabeli na...

Do panów wyżej. Jak już macie grafike tabeli na zapodaj, klikacie w nia prawym przyciskiem<koupiuj adres obrazu<tutaj na forum w trakcie pisania nowego posta klikacie druga od prawej ikonke w panelu...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 28.10.2019, 16:55
Odpowiedzi: 157
Wyświetleń: 21 472
Wysłane przez wiesniak842
Panie, zima chcielismy w ramach rozliczen z...

Panie, zima chcielismy w ramach rozliczen z Lechem oddac im Lisa. Nie chcieli, argumentujac odmowe tym, ze pomimo naszych finansowych problemow wola sobie poczekac na pieniazki. Dobrze wiedzieli co...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 27.10.2019, 20:42
Odpowiedzi: 157
Wyświetleń: 21 472
Wysłane przez wiesniak842
Jestes chory psychicznie. Powaznie, idz do...

Jestes chory psychicznie. Powaznie, idz do jakiegos lekarza.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 27.10.2019, 20:14
Odpowiedzi: 1 387
Wyświetleń: 172 168
Wysłane przez wiesniak842
"Szybko stracona bramka w dużym stopniu ustawiła...

"Szybko stracona bramka w dużym stopniu ustawiła to spotkanie". Pan trener Stolarczyk po meczu:D
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 27.10.2019, 13:41
Odpowiedzi: 1 387
Wyświetleń: 172 168
Wysłane przez wiesniak842
Jedno nie wyklucza drugiego. Ja jestem kibicem i...

Jedno nie wyklucza drugiego. Ja jestem kibicem i tez przezywam, pewnie bardziej niz kopacze.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 27.10.2019, 11:05
Odpowiedzi: 1 387
Wyświetleń: 172 168
Wysłane przez wiesniak842
Byc albo nie byc w polskiej pilce? Kariery?...

Byc albo nie byc w polskiej pilce? Kariery? Presja?
Jesli nie chleja, nie cpaja, nie sa hazardzistami to na spokojnie sobie pokopia do 35 roku zycia na poziomie eklapy/1 ligi, zarabiajac przy tym...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 23.10.2019, 18:43
Odpowiedzi: 21 517
Wyświetleń: 4 439 525
Wysłane przez wiesniak842
Skoncz .......ic glupoty stary capie. Pozniej Ci...

Skoncz .......ic glupoty stary capie. Pozniej Ci wrzuce "kto co i jak".

PS. Juz nie musze dzieki lasziemu.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 22.10.2019, 21:58
Odpowiedzi: 157
Wyświetleń: 21 472
Wysłane przez wiesniak842
Niestety, gramy taka kaszane, ze tu chyba nawet...

Niestety, gramy taka kaszane, ze tu chyba nawet logika nic nie pomoze.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 21.10.2019, 12:38
Odpowiedzi: 129
Wyświetleń: 14 562
Wysłane przez wiesniak842
Właśnie. To przy okazji mam pytanie bo znasz się...

Właśnie. To przy okazji mam pytanie bo znasz się na finansowo-prawnych aspektach. Te 1,7 miliona dla miasta zostanie zapłacone przez Eklape (cesje) a nie przez nas. Jak to wygląda formalnie? Eklapa...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 20.10.2019, 22:32
Odpowiedzi: 21 517
Wyświetleń: 4 439 525
Wysłane przez wiesniak842
Gówno. Koniec recenzji.

Gówno. Koniec recenzji.
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 19.10.2019, 09:37
Odpowiedzi: 129
Wyświetleń: 14 562
Wysłane przez wiesniak842
Drogi wehrmachcie. IQ Niepsuja nie wzrosnie,...

Drogi wehrmachcie. IQ Niepsuja nie wzrosnie, Drzazga nie zagra bo bedzie grzal lawe, a Boguski nie bedzie gral na prawej obronie. Za to możliwe, że - beda wiedzieli jak sie ustawiac przy stalych...
Forum: Hyde Park (moderowane) 19.10.2019, 07:27
Odpowiedzi: 37 164
Ankieta: Temat polityczny
Wyświetleń: 4 230 765
Wysłane przez wiesniak842
Tyle, ze podobnie jak w Polsce, na wiele raczej...

Tyle, ze podobnie jak w Polsce, na wiele raczej pozwolic sobie nie mozna choc da sie wyzyc.
Forum: Hyde Park (moderowane) 18.10.2019, 17:41
Odpowiedzi: 37 164
Ankieta: Temat polityczny
Wyświetleń: 4 230 765
Wysłane przez wiesniak842
Przeciez w cytowanym przez Ciebie moim wpisie...

Przeciez w cytowanym przez Ciebie moim wpisie podkreslilem, ze i ekonomicznie wszystko zmierza w gorsza strone.
Forum: Hyde Park (moderowane) 18.10.2019, 17:33
Odpowiedzi: 37 164
Ankieta: Temat polityczny
Wyświetleń: 4 230 765
Wysłane przez wiesniak842
Spodziewalem sie takiego pytania. Nie raz mialem...

Spodziewalem sie takiego pytania. Nie raz mialem okazje na nie odpowiadac. Mam wyjebane w ten kraj (UK) mowiac krotko. Ekonomiczne aspekty to osobna sprawa, choc tez wszystko zmierza raczej w gorsza...
Forum: Hyde Park (moderowane) 18.10.2019, 17:27
Odpowiedzi: 37 164
Ankieta: Temat polityczny
Wyświetleń: 4 230 765
Wysłane przez wiesniak842
Na zachodzie dzieci ruchaja politycy ino Scotland...

Na zachodzie dzieci ruchaja politycy ino Scotland Yard zawija wszystko pod dywan. W UK byla swego czasu afera z tym zwiazana. Dzialajace pedofilskie gangi muslimow krzywdzace tysiace dzieci. Lokalna...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 17.10.2019, 13:17
Odpowiedzi: 129
Wyświetleń: 14 562
Wysłane przez wiesniak842
Mak zawieszony/kontuzjowany? Przyznam, ze juz...

Mak zawieszony/kontuzjowany? Przyznam, ze juz zbytnio nie ogarniam. Istnieje jakas strona/spis/raport/informacja na temat naszych niedysponowanych graczy?
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 16.10.2019, 23:49
Odpowiedzi: 129
Wyświetleń: 14 562
Wysłane przez wiesniak842
Wszystko wskazuje na to, ze bedzie to mecz...

Wszystko wskazuje na to, ze bedzie to mecz podobny do tego z parchami. Piast pewnie nam cos wcisnie po jakims indywidualnym bledzie/stalym fragmencie, u nas wraca Brozek, pewnie tez cos wcisniemy....
Forum: Hyde Park (moderowane) 16.10.2019, 23:45
Odpowiedzi: 37 164
Ankieta: Temat polityczny
Wyświetleń: 4 230 765
Wysłane przez wiesniak842
Zeby to jeszcze faktycznie byla edukacja...

Zeby to jeszcze faktycznie byla edukacja seksualna, nie mialbym nic przeciwko. Jednak gdy spojrzy sie w ta "edukacje" narzucana przez lgbtqrwe i ich poplecznikow, jakies masturbacje kilkulatkow,...
Wyświetlanie wyników 1 do 25 z 500

 
Skok do forum


Wszystkie daty podane są w GMT +1. Aktualna godzina to 09:58.