The White Star Division - Wisła Kraków


Wstecz   Forum Kibiców Wisły Kraków > Przeszukuj forum
Nazwa użytkownika
Hasło


Reklama
Zakłady na Wisłę? Legalni bukmacherzy w Polsce - ranking i recenzje
Wyświetlanie wyników 1 do 21 z 21
Wyszukiwanie zajęło 0,01 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: Ciumba
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 27.08.2010, 23:12
Odpowiedzi: 1 827
Wyświetleń: 108 025
Wysłane przez Ciumba
Wisła Kraków - Polonia Bytom 4-0 (1-0) Skład...

Wisła Kraków - Polonia Bytom 4-0 (1-0)

Skład : Jovanic - Cikos, Cleber, Chavez, Diaz - Małecki, Sobolewski. Garguła, Pajlic - Rios, Paweł Brożek

Bramki: Rios, Paweł Brożek, Garguła, Małecki
...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 04.06.2009, 22:19
Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 3 487
Wysłane przez Ciumba
hehe trzeba było nie być kozakiem i się nie bujać...

hehe trzeba było nie być kozakiem i się nie bujać w takiej bluzie
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 19.02.2009, 14:21
Odpowiedzi: 12 155
Wyświetleń: 2 980 530
Wysłane przez Ciumba
Na jakiej zielonek ja widzę ze koszulki są...

Na jakiej zielonek ja widzę ze koszulki są czerwone i niebieskie.Lepiej gościu idź do okulisty:foch:
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 15.02.2009, 13:14
Odpowiedzi: 85 955
Wyświetleń: 27 909 503
Wysłane przez Ciumba
heheheh Ktos juz dodał ETTIENA do Składu Wisły na...

heheheh Ktos juz dodał ETTIENA do Składu Wisły na transfermarkt.de
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 15.02.2009, 13:04
Odpowiedzi: 7 027
Wyświetleń: 1 340 912
Wysłane przez Ciumba
Nie wiecie czy sparing z Polonią Bytom będzie w...

Nie wiecie czy sparing z Polonią Bytom będzie w Krakowie??
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 17.01.2009, 19:11
Odpowiedzi: 1 294
Wyświetleń: 332 867
Wysłane przez Ciumba
Iliński – Białko, Ojirobe, Dąbek, Cyzio – Jeleń,...

Iliński – Białko, Ojirobe, Dąbek, Cyzio – Jeleń, Mieleńczuk, Kozieł, Janik, Brud, Romaniuk

Nie wiecie kto to??
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 16.01.2009, 17:34
Odpowiedzi: 85 955
Wyświetleń: 27 909 503
Wysłane przez Ciumba
A co z tym Gargułą bo gdzieś pisali,że jak nie...

A co z tym Gargułą bo gdzieś pisali,że jak nie dojdą do porozumienia do końca tygodnia to nie przejdzie na 99%
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 12.01.2009, 17:35
Odpowiedzi: 85 955
Wyświetleń: 27 909 503
Wysłane przez Ciumba
Według mnie Skorza powinien mocno paczyc w...

Według mnie Skorza powinien mocno paczyc w młodzież bo tam mamy wschodzące gwiazdy np:

Kominiak-był na testach w The Reds
Rajfur-Były obrońca FC Girondins de Bordeaux,
Jończyk-jesli przeszedł...
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 03.01.2009, 20:17
Odpowiedzi: 85 955
Wyświetleń: 27 909 503
Wysłane przez Ciumba
Według transfermarkt.de w tym sezonie w...

Według transfermarkt.de w tym sezonie w ekstraklasie

Jirsak-meczy 15,asyst 5,czas gry 955min,Bramek 0
Garguła-meczy 14,asyst 4,czas gry 1203,Bramek 4
Forum: Hyde Park (moderowane) 17.10.2008, 19:18
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 2 211
Wysłane przez Ciumba
Wisla Mobile

komentarze,pytania,uruchomienie
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 27.08.2008, 21:11
Odpowiedzi: 501
Wyświetleń: 107 221
Wysłane przez Ciumba
Dla Zrozumienia Ta strona jest najlepsza bo ona...

Dla Zrozumienia Ta strona jest najlepsza bo ona jest co chwile odświezada i tam sa odrazu grupy zrobione wedlug klucza Uefa(na samym dole) http://www.kwaki.yoyo.pl/uefa/
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 20.08.2008, 09:03
Odpowiedzi: 85
Wyświetleń: 80 752
Wysłane przez Ciumba
ej jest dzis trening o 10??

ej jest dzis trening o 10??
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 17.07.2008, 16:22
Odpowiedzi: 1 294
Wyświetleń: 332 867
Wysłane przez Ciumba
Ja widzie ze jest kamerunczykiem niewiem jak ty ...

Ja widzie ze jest kamerunczykiem niewiem jak ty
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/51749/etienneeto%C2%B4o/profil.html
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 15.07.2008, 11:24
Odpowiedzi: 7 027
Wyświetleń: 1 340 912
Wysłane przez Ciumba
Idziemy Moze Zrobimy Doping:PP

Idziemy Moze Zrobimy Doping:PP
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 28.06.2008, 14:37
Odpowiedzi: 85 955
Wyświetleń: 27 909 503
Wysłane przez Ciumba
Tak mi sie Wydaj Ze Varga To jest Środkowy...

Tak mi sie Wydaj Ze Varga To jest Środkowy Pomocnik A Barreto To Prawy:P:P
Wiec oni my dużo niedali:evil:
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 25.06.2008, 21:41
Odpowiedzi: 85 955
Wyświetleń: 27 909 503
Wysłane przez Ciumba
http://krakow.naszemiasto.pl/sport/867493.html ...

http://krakow.naszemiasto.pl/sport/867493.html

niewiem czy juz to ktos dodal ale dodam
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 23.06.2008, 14:07
Odpowiedzi: 85 955
Wyświetleń: 27 909 503
Wysłane przez Ciumba
Po Pierwsze Basta moze grac na Poomocy:> Po 2...

Po Pierwsze Basta moze grac na Poomocy:>
Po 2 Bartczak bylby rezerwa Baszcza:>
A po 3 Lewczuk jest lewym obrońca:>
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 19.06.2008, 13:32
Odpowiedzi: 7 027
Wyświetleń: 1 340 912
Wysłane przez Ciumba
Niewiecie o której jest Pierwszy Trening Wisly

Niewiecie o której jest Pierwszy Trening Wisly
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 17.06.2008, 16:48
Odpowiedzi: 26 420
Wyświetleń: 5 533 833
Wysłane przez Ciumba
http://pl.youtube.com/watch?v=bXAokK78xu4 TU...

http://pl.youtube.com/watch?v=bXAokK78xu4

TU tez jest ten mecz
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 17.06.2008, 14:48
Odpowiedzi: 85 955
Wyświetleń: 27 909 503
Wysłane przez Ciumba
http://www.wislaportal.pl/news.php?id=13289 ...

http://www.wislaportal.pl/news.php?id=13289

Ale byylo by Super jakby przeszli
Forum: Wisła Kraków - piłka nożna 17.06.2008, 12:54
Odpowiedzi: 85 955
Wyświetleń: 27 909 503
Wysłane przez Ciumba
http://futbol.pl/index_2501.php?a_2501=23342&item=...

http://futbol.pl/index_2501.php?a_2501=23342&item=0903c0c14a4e7b705c829d07c4063cc9

Post z dzisiaj Jutro sie dowiemy kogo wybrał LEWY
Wyświetlanie wyników 1 do 21 z 21

 
Skok do forum


Wszystkie daty podane są w GMT +1. Aktualna godzina to 11:24.